<<< Terug naar FAQ

 

Wat zijn de verzendkosten? 

  • Binnen België betaal je €5,00 excl. btw en bij een bestelling boven de €150,00 excl. btw is de verzending gratis. 
  • Naar Nederland betaal je €8,00 excl. btw en bij een bestelling boven de €200,00 excl. btw is de verzending gratis. 

 

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen bij Hello August? 

  • Wil je jouw bestelling ophalen op ons kantoor in Lichtervelde? (Statiestraat 4, 8810 Lichtervelde, BELGIË)
    Kies dan bij de verzendkosten ‘afhalen LICHTERVELDE’. Deze optie kan je pas kiezen nadat je op ‘Bestelling afronden’ hebt geklikt in jouw winkelwagen.
  • De verzendingskosten zijn dan natuurlijk gratis. Neem even contact met ons op, wanneer je wilt langskomen tijdens de kantooruren. Dan zorgen wij dat jouw bestelling klaarstaat.

 

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen? 

  • Ja hoor! Nadat je op ‘bestelling afronden’ hebt geklikt, kan je bij ‘uw gegevens’ onderaan kiezen voor de optie ‘Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven’. Hier kan je een ander afleveradres ingeven dan jouw factuuradres.

 

Leveren jullie ook in het buitenland? 

 

Wat zijn de levertijden? 

  • Op werkdagen worden bestellingen meestal de volgende werkdag verzonden. Zendingen via Bpost hebben een gemiddelde levertijd van 1 tot 2 werkdagen (m.u.v. feestdagen) De totale levertijd is maximum 5 werkdagen. Hello August is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport via Bpost.

 

Kan ik zelf bepalen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd? 

  • Ja, voeg bij mededeling toe welke dag voor jou niet past. 

Bv: Op donderdag bestel je bij Hello August en je voegt als mededeling toe dat er niet mag geleverd worden op maandag. Dan verzenden wij jouw pakket niet op vrijdag maar pas op maandag, zodat het zeker niet op maandag toekomt. Dit kunnen we nooit met 100% zekerheid garanderen maar wij doen ons best om het pakketje op het gepaste moment te laten toekomen. 

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden? 

  • Jouw bestelling wordt verzonden met Bpost.

 

Kan ik mijn bestelling volgen met TRACK & TRACE? 

  • Ja, je krijgt een e-mail met een track & trace code zodra het pakketje gescand is bij de post. 

 

Mijn bestelling is te laat/niet aangekomen. 

  • Neem contact op met ons, dan kijken we wat we voor jou kunnen doen. 

 

Kan ik mijn bestelling versnellen?

  • Stuur ons een e-mail of bel ons even om te checken als het pakje sneller op de post kan. 
    Via charlene@hello-august.be of op het nummer 0479 66 75 79

 

<<< Terug naar FAQ

© 2018 - 2020 hello-august-wholesale | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.