<<< Terug naar FAQ

 

Wat zijn de verzendkosten? 

  • Binnen België betaal je €6,00 excl. btw en bij een bestelling boven de €150,00 excl. btw is de verzending gratis. 
  • Naar Nederland betaal je €8,00 excl. btw en bij een bestelling boven de €200,00 excl. btw is de verzending gratis. 

 

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen bij Hello August? 

  • Wil je jouw bestelling ophalen op ons kantoor in Lichtervelde? (Statiestraat 4, 8810 Lichtervelde, BELGIË)
    Kies dan bij de verzendkosten ‘afhalen LICHTERVELDE’. Deze optie kan je pas kiezen nadat je op ‘Bestelling afronden’ hebt geklikt in jouw winkelwagen.
  • De verzendingskosten zijn dan natuurlijk gratis. Neem even contact met ons op, wanneer je wilt langskomen tijdens de kantooruren. Dan zorgen wij dat jouw bestelling klaarstaat.

 

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen? 

  • Ja hoor! Nadat je op ‘bestelling afronden’ hebt geklikt, kan je bij ‘uw gegevens’ onderaan kiezen voor de optie ‘Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven’. Hier kan je een ander afleveradres ingeven dan jouw factuuradres.

 

Leveren jullie ook in het buitenland? 

 

Wat zijn de levertijden? 

  • Op werkdagen worden bestellingen meestal binnen de 24u verzonden. Zendingen via Bpost hebben een gemiddelde levertijd van 1 tot 2 werkdagen. Hello August is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport via Bpost.

 

Kan ik zelf bepalen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd? 

  • Ja, voeg bij mededeling toe welke dag voor jou niet past. 

Bv: Op donderdag bestel je bij Hello August en je voegt als mededeling toe dat er niet mag geleverd worden op maandag. Dan verzenden wij jouw pakket niet op vrijdag maar pas op maandag, zodat het zeker niet op maandag toekomt. Dit kunnen we nooit met 100% zekerheid garanderen maar wij doen ons best om het pakketje op het gepaste moment te laten toekomen. 

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden? 

  • Jouw bestelling wordt verzonden met Bpost.

 

Kan ik mijn bestelling volgen met TRACK & TRACE? 

  • Ja, je krijgt een e-mail met een track & trace code zodra het pakketje gescand is bij de post. 

 

Mijn bestelling is te laat/niet aangekomen. 

  • Neem contact op met ons, dan kijken we wat we voor jou kunnen doen. 

 

Kan ik mijn bestelling versnellen?

  • Stuur ons een e-mail of bel ons even om te checken als het pakje sneller op de post kan. 
    Via charlene@hello-august.be of op het nummer 0479 66 75 79

 

<<< Terug naar FAQ

© 2018 - 2024 hello-august-wholesale | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel