<<< Terug naar FAQ

 

Waar kan ik een logincode aanvragen? 

  • Deze kan je aanvragen door een e-mail te sturen naar charlene@hello-august.be met beschrijving van:
    1. De naam van je bedrijf
    2. De aard van je bedrijf
    3. De locatie van je bedrijf
    4. Je website en links naar social media
    5. Je bedrijfsgegevens en BTW nummer

Je ontvangt zo snel mogelijk (dit kan in drukkere periodes een 3-tal werkdagen duren) bericht en na goedkeuring ontvang je een persoonlijke inlogcode.
Om een bepaalde exclusiviteit te bewaren, kan helaas niet aan alle verzoeken worden voldaan. 

 

Hoe kan ik inloggen?

  • Nadat je een logincode hebt aangevraagd en ontvangen, klik je op de blauwe knop rechts bovenaan ‘Inloggen’. Dan kom je terecht op de klanten login pagina. Vul jouw e-mailadres en persoonlijk wachtwoord dat je van ons hebt gekregen in.

 

Wat is het minimumbedrag om te bestellen? 

  • Bestellen kan vanaf 50 euro excl. btw. 

 

Wat is het minimumbedrag voor gratis verzending?

  • België
    • Het minimumbedrag voor gratis verzending bedraagt 150 euro excl. btw. Anders betaal je €5,00 voor een bestelling onder €150,00. Is jouw (web)winkel in de buurt? Dan is ophalen in Lichtervelde ook zeker mogelijk. Kies de optie ‘ophalen bij winkelier’ tijdens de bestelprocedure. 
  • Nederland
    • Het minimumbedrag voor gratis verzending bedraagt €200,00 excl. btw. Anders betaal je €8,00 excl. btw voor een bestelling onder €200,00.

 

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken? 

  • Ga naar jouw winkelmandje. Onderaan jouw gekozen producten zie je een vakje met ‘Kortingscode’. Voeg hier jouw kortingscode toe. Let er goed op dat jouw kortingscode identiek is met degene die je gekregen hebt. Check of er geen spaties zijn en of de grote/kleine letters wel kloppen. 

 

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu? 

  • Het beste dat je kan doen is gewoon de kortingscode die je hebt gekregen, kopiëren en plakken. Zorg ervoor dat er geen spaties voor, tussen of achter staan. Controleer nog eens of de code identiek is van cijfers en hoofd/kleine letters. Werkt het nog steeds niet? Contacteer ons gerust via telefoon 0479 66 75 79 of via e-mail: charlene@hello-august.be Dan helpen wij jou graag verder! 

 

Ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe doe ik dat?

  • Stuur ons een mailtje met de wijzigingen. Dan passen wij jouw bestelling aan.
    Na een bevestigingsmail mag je op twee oren slapen dat jouw bestelling is aangepast en jouw richting uitgaat.  

 

<<< Terug naar FAQ

© 2018 - 2020 hello-august-wholesale | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel